30 juni, 2009

Breaking news: Don´t say fuck ayina

Ken Ring och pato pooh är på summer jam tour som de kallar det för. Nu sägs det att efter helgens konsert i skåne blev Herr ring misshandlad av polisen.
Direkt taget från hans egen blogg:
"Det står i denna blogg vid flertal inlägg. Så att påstå att jag snodde kassan är redan så jävla fel att det är åt helvete av klubb ägaren. Det vet alla som läser detta innan nya lögner om mig sprids i media. Men denna gången finns det på papper på sanningen.

Men det som hände sen är helt sjukt.Jag blev gripen av malmö polisen som misshandlade mig ordentligt.Jag blev ned tryckt mot en trottoar kant och fick höra ord neger nu ska du få se, jävla negerjävel nu är du inte så tuff.Efter det blev jag misshandlad i bussen.Min vän var med och hörde det hela och såg en del.Inne på polis stationen hoppade dom på mig.Dom släpade mig i bojor längst golvet och sparkade på mig.Dom var cirka 10-15 poliser som turades om att slå mig med batong och skyddade sig själva med telefon kataloger.Jag förlorade medvetandet under misshandeln och vaknade till liv på golvet till en cell.Under söndagen kunde jag inte röra mig. Jag har ont i hela min kropp och är mörbultad inuti.Detta har jag vart med om förut men det va väldigt längesen.Så i denna stund har jag dragit iväg med min familj för att vila upp mig.Jag har anmält poliserna för misshandel och varit på sjukhus för att dokumentera skadorna.
Jaq lider med er i malmö och Rosengård.

Nu lägger jag detta bakom mig och går vidare mot mitt albumsläpp.Alla planerade spelningar är på och fler är på väg in.
Men tro inte att Malmö polisen ska komma undan med detta.
Ha det bra…"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar