16 juni, 2009

My favorite comment´s ever

This is only 4 ya! Enjoy!!!
Anonym sa...
Kul den dagen du blir våldtagen, för det kommer att hända en dag. Kan man störa sig mer eller, du vet ju inte ett skit om nån, slaskhora är du som snackar skit, du sprider skit och skit kommer spridas om dig så passa dig när du horar på Stockholms klubbar.
den 22 april 2009 18:19
Anonym sa...
Att folk ens tar åt sig, få mer självförtroende istället. Det här är en människa som spenderar mer tid att skriva om folk som har kärriärer, och klanka ner på dom, och säga att folk har snea ögon. Gör teen hip hop. WHATEVER?!!? Vem fan bryr sig om hans ögon? HAN ÄR MUSIKER OCH DU ÄR INTE OPTIKER?!!Du ska spela "mogen", ha en "kärriär " hmm, var det nått mer? näää..Get the picture? Kan du inte skriva om mig utifrån det jag har skrivit till dig.. så jevla kul..Du har ju ändå igen annat för dig
den 24 april 2009 00:54
Anonym sa...
SKÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄMTAR NI ELLER, ORKA RYGGDUNKA.TROR NI LUFFARE ATT DEN HÄR LILLA TJOKISEN SKULLE TA MOFO I EN BATTLE.ERA MAMMER TAPPA ER PÅ GOLVET!

Anonym sa...
snygg? She looks used...du vet sliten. trodde hon va typ över 30 bast, helt chockad över att hon e 21! Flat ass dessutom, vi killar gillar sumthin to grab and hold on you dig?
den 22 april 2009 08:26
Anonym sa...
Du måste fått några flisor från ditt wood i pussyn för att bli så hatisk.
den 1 maj 2009 12:04
Anonym sa...
GET YOUR ACT TOGETHER!DUUUUU ÄR EN NOBOOODY, ALL U EVER DO IS PROMOTE STUFF.SKAFFA ETT RIKTIGT JOBB!! I KNOW WHO U ARE.
den 22 april 2009 14:56

Anonym sa...
You are fucking awesome. Haha, don't give a damn about the negative comments you get. Just keep on telling the truth about theese crazy ass peps.
den 22 april 2009 21:50
Anonym sa...
visa dig själv o va fan du står för. jävligt illa att sitta o reta upp folk bara sådär, utan att stå för vem fan DU e. är inte du en attention whore? verkar så ganska grovt om du frågar mej
den 23 april 2009 14:31
Anonym sa...
DU E BUSTAD BEHROZ !
den 27 april 2009 22:18

Anonym sa...
Imyour Pusher: Hitler tryckte ner människor, Folk går runt och ritar bilder på muslimernas mohammed. I do this och folk blir fucked up!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ill be back haters, eat a dick and die slow AND CHOKE ON IT BIIIIAAAATTTTCCCCH
den 30 april 2009 21:03
aleina sa...
om personen är störig sluta kolla in bloggen då. You gooo... du gör mina dagar :D
den 3 maj 2009 20:55
Anonym sa...
Om ni endå ska blogga om henne så blogga om hennes fula tryne och hennes hårt retuscherade bilder. HAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
den 6 maj 2009 14:59

Anonym sa...
Vad är detta för slags värld vi lever i?!Ska bråk och mobbing ske över bloggar nu, är det här civilisationen och all teknik har fört oss till? Vad hände med gammal hederlig uttryck som tand mot tand, öga mot öga...typ vi möts utanför så ska jag dra dig i håret?!
den 7 maj 2009 22:12 ¨
Anonym sa...
Ångest, jag har fan legat med honom. usch!!!!
den 10 maj 2009 22:39
Sofia sa...
Jag har nåt att berätta om den svenska hiphopindustrin... Den suger! Den är full av iranier som tror de är amerikaner, som lägger på en ful jävla wannabe brooklyn-dialekt och kallar sig själva "äkta". Den är full av fattiga beats och idioter som tar sig själva på för stort allvar. Den är full av vuxna män som går klädda som missbildade 12-åringar från märsta. Och sedan så har vi ju brudarna som försöker skriva en blogg på engelska men misslyckas... säger ordet grammatik dig något?
den 15 maj 2009 02:13

Anonym sa...
hahahahah....jag och många andra väntar på att personerna bakom denna blog träder fram snart.... då syns vi säkert där ute nån dag eller kväll när det är mörkt om ni har tur:)
den 19 maj 2009 14:13
Anonym sa...
Duktigt pussy, du har utvecklats...Får jag bara fråga när du senast blev ordentligt knullad? Du verkar ha så mycket agg mot allt och alla...Snudd på feminist...
den 18 maj 2009 11:06
Anonym sa...
Jag får en annan tanke ... om alla våra tuffa gangstrar (som de själv tycker) i Sverige har så mycket cash. Varför gör dom ingen nytta med dem ?? Seriöst, ha en kedja, fin bil eller whatever, köp fan en villa, öppna en bussiness osv eller om Sverige suger så hårt, flytta till Bahamas eller nått med alla cash.Fast jag tror det mest e snack för jag känner ingen gangster med pengar, ha ha ha, mycket snack, inga cash !!!
den 18 maj 2009 17:04

Anonym sa...
Jag tycker pesonligen att pussy är mycket bättre. Pussy´s blogg analyserar mer, så snälla imyourpusher. stick
den 18 maj 2009 23:54
Anonym sa...
Pussy kommer aldrig träda fram. Inse bara att det är ett desperat försökt att skapa hype och behålla sina (få?) läsare.
den 7 juni 2009 19:14
Anonym sa...
HAHA, pussy is back for sure!
den 9 juni 2009 11:30

Laura sa...
hahahahah ni e før roliga hela høgen.aaa faktiskt å tog han d om en man <:Men Pussy kommenterar inte?Vad var d før grej på facebook då? nyfyken nupuss/Laura den 12 juni 2009 11:30
Anonym sa...
Varannat inlägg säger någon att dom vet vem det är. Och det ironiska är att den personen som "löst gåtan" ska också "vara så snäll och inte avslöja honom/henne". Går någon på det?!
den 14 juni 2009 23:13

9 kommentarer:

  1. Ser att det e "kändisar" som ger reklam för dig på bloggar och annat skit. Är detta uppgjort på något sätt eller?!
    MOFOONLINE.SE Best BLOGGS right NOW - http://www.pussywood-pussywood.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. Den bästa kommentaren var från nån sofia eler va det sofie?! Sak samma! Det roliga är att dom som hotar pussy borde egentligen akta sig, vi vet ju inte ens vem hon är, hon är säkert tillsammans med nån av dom som kommer med hot , kul att önska att sin brud blir våldtagen! Respect a women!

    SvaraRadera
  3. Ja, det verkas ges en hel del reklam på denna sidan!

    SvaraRadera
  4. Dear pussy!
    Du har citerat mina kommentarer minst 3-4 gånger i ditt inlägg, jag kräver någon form av ersättning för det. Annars kommer jag stämma fittan ur dig!
    Och vägrar du betala kommer jag anlita någon av alla våra duktiga wannabe Usa rapstars för indrivning av mina cash som du är skyldig mig. Btw i know your true color.

    SvaraRadera
  5. Gång efter gång så har jag väntat ivrigt på att pussywood ska också kommentera tillbaka svar men blir besviken varje gång. Hon/Han läser sååå klart bloggen så ge svar tack!!!

    SvaraRadera
  6. Jag känner bloggerskan, hahhaha

    SvaraRadera
  7. ooo fick jag va me i hall of fame :) Jag e nog lite bättre än dig på o skriva + att jag e immun mot dina inlägg. jag tycker dom e stört sköna...

    SvaraRadera
  8. pay up pussy!:) :)

    SvaraRadera
  9. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahhahahhahahhahahahahahhahahahahahahahah jag dööööööööööööööööör!

    SvaraRadera