24 juni, 2009

Hate is the new black!

Jag läste nyss detta!

Nuuuu hänger jag med!June 24th, 2009 by Devine
Det här är smarta människor. Affärssinriktade personer med förmodligen lovande framtid. För mig lurade dom totalt. Oavsett om de menade vad som skrevs i deras inlägg eller inte så var det smarta drag att skapa diskussar på. Det fick ju folk att börja läsa deras blogg. Vare sig man hatade den eller älskade den. Folk blev nyfikna på vem eller vad de skulle skriva om nästa gång. Nu vet jag inte om de kommer att fortsätta på det sättet. Kanske inte på samma hårda sätt när de har kommit ut att det mest var för publicitet.
När jag först läste bloggen kan jag ju lätt säga att jag blev irriterad. Sen gjorde det inte saken bättre att ImyourPucher höll på i samma veva, visserligen var IuP mer på mina vänner än mig men det gjorde mig inte glad för det. Det är ju mina girls vi snackar om. Allt gick över rätt fort men jag kan ju erkänna att PussyW bloggen har nämnts ett antal gånger i vissa konversationer och jag håller verkligen med att det dom skrev om mig inte riktigt var i närheten av vad Mofo skrev. Nu är det ju passé. Jag kommer knappt ihåg vad som skrevs om mig i PWbloggen. Jo, att jag hade håriga armar. Typ det.
Men en sak kan ju säga att jag har lärt mig. Genom att läsa kommentarerna har man insett att det är en del personer som stör sig på en bara för att man finns. Det är klart att man vet sånt innan men jag trodde väl att det var helt omöjligt att hata mig. Jag har ju aldrig gjort någon något ont. I alla fall inte vad jag vet.!

Därför kan ni förstå att vi gick enbart på utseende och inte mer personligt, sånt vi tycker att varje människa som är stark nog borde borsta av sig! En löjlighet som håriga armar borde vem som helst skratta åt. Miss Devine gör det som alla andra borde göra och det Frida M fattade för längesen. Men sen finns det en gräns som vi var mer än tydliga att aldrig överstiga.

För er som inte har vetat vilka vi har pratat om hela tiden, så länkar vi för sörsta gången http://www.thepage.se/category/bloggar/eimi-devine/

1 kommentar:

  1. haha, visst att ni bara gått på utseende! att kalla någon för groupie är i af i mina ögon det samma som att kalla någon slampa, vilket i dessa dagar är att prostituera sig. det är inte att gå efter utseende. känns som ni försöker döva ert eget dåliga samvete genom att klamra er fast vid första bästa halmstrå. patetiskt.

    SvaraRadera