13 augusti, 2009

Kolla noga detta är de sista dvärgar ni ser.RMP

Det hoppas jag varje gång jag ser dom ialla fall.
Ärligt, säg mig vem gillar AFC egentligen?, Vem köper deras skivor?
Ge mig säljsiffror, säg mig en bra låt...please!
Såg dom nu sist på ung 08, Damn, om de inte kan komma på bra text, beats, eller låt så åtminstonde öva på deras scen framträdandet.
Märks att de inte bokas för gigs ofta.
De är rookies still, jag fattar det inte alls alltså. De tog dit en tjej som inte visste vart hon skulle lägga sina wannabe Mariah Carey wailing nånstans...hon kom på scen så osäker som hon var la hon bara in sina höga noter bara för att. Det räcker inte att man tar dit en smal blond tjej i taja jeans på scen och ge henne en mic...ska hon inte leverera?, Aja, dom som skulle gjort sitt jobb gjorde inte det så varför skulle stackars barbie göra det då?!
Deras uppträdande påminnde mig om nått slags projekt arbete i skolans aula eller snarare outta hood program...

Troy Jamz var den första jag såg på scen, till skilland från de kortvuxna bröderna så hade han charm och scennärvaro dock kass dj men jamz höll masken. Med tanke på att jag inte alls varit inte intresserad av troy jamz ,och det säger jag för att jag inte blivit så värst impad över det som fanns på hans myspace sida och även för att de få Rn´B sångarna vi har ain´t doing it 4 me. Men så fick det mig att ändå ge det en andra chans efter att se honom live även om det inte kändes som om han gav all så gav han något pussy kunde tänka på helt klart!

6 kommentarer:

  1. dom är fula, deras musik suger... skriv aldrig om dom igen snälla!

    SvaraRadera
  2. varför snackar ni om afc bara, troy sög mest!

    SvaraRadera
  3. Respect till Troy folks!
    Men, Afc kommer vara rookies until they die!

    SvaraRadera
  4. ÄLSKAR RUBRIKEN OCH BILDEN! KOLLA NOGA DETTA ÄR DE SISTA TIGRARNA NI SER.. WWF REKLAMEN..KLOCKRENT

    SvaraRadera
  5. Ni är fan dumma i huvudet,troy ÄGER!

    SvaraRadera