14 maj, 2009

My clit was bigger then his dick

Äntligen, och va härligt måste jag säga att jag är pussywoods första och enda än så längre gästbloggare. Har nyligen börjat följa denna bloggen och fastnade direkt för den iskalla humorn och givetvis följt alla inttressanta kommentarer.
Aja, ska cut to the chase på engång om vem jag är....är en tjej som e bosatt i Brooklyn sedan några år tillbaka och pluggar mode så detta gästbloggandet är lite "outside the box"(ursäkta mina engelska uttryck som lär uppstå några ggr och upprepas) för min del. Är för tillfället i Sverige på besök och ville dela med mig om en händelse som skedde ett tag tillbaka.

Det är den gamla vanliga visan då en tjej möter en kille, i detta fallet ute på en klubb. Jag träffade en kille, som vi kan kalla för Sabo men heter egentligen Pablo...(oj avslöjade just mig själv?) För ni tjejer eller kanske t.o.m killar som har sorgligt nog som mig delat lakan med denna "man" efter en alltför berusad afton och lät lusten ta över hjärnan när det kom till att fatta rätt beslut. Den kvällen bevisade jag för mig själv ännu en gång att dricka med måtta är bäst så att man TÄNKA PÅ ATT KOLLA UPP "PAKET" FÖRST innan man följer med killen hem.

Om jag hade undersökt saken först hade jag inte blivit utsatt för det som kom att hända mig. I hettans ögonblick fick jag en besvikelse jag sent kommer att glömma då vi låg där helt nakna och jag tog tag i något jag tog för givet skulle finnas där, men till min förvåning inget där. Nothing to blow helt enkelt, det var just där och då min lust försvann. Jag tittade upp och mötte hans blick som på ett sätt sa att han visste vad jag tyckte och tänkte.
Som ni förstår så blev det inte mycket njutning som blev utbyt den kvällen trots att han valde att ge mig njutning som till min besvikelse ännu en gång . Man skulle kunna tro att en man som inte har mycket av en kuk skulle kompensera det genom att vara en jävel på att slicka but NO. Denna händelsen är ganska lik den jag upplevde med Gonza malmökillen från advance patrol, han hade en någolunda storlek men var sjukt kass i sängen. Så jag ger ut en varning till alla brudar tänk er för.

u in brooklyn!

// thanxxxxxx

12 kommentarer:

  1. Summa summarum; ett varningens finger till tjejer om små kukar? OCH att Gonza är dålig i sängen.

    Fan va dålig kvalitet det är på gästbloggerskan hade hoppats på något mycket bättre.

    För övrigt kan jag avslöja att du är jävligt dålig på att suga kuk men desto bättre på att svälja sperma ;)

    SvaraRadera
  2. haha fan va du tog åt dig HAHAHAAHAHA

    SvaraRadera
  3. Jag har ingen anledning för att ta åt mig då jag varken är eller känner någon av killarna som har knullat gästbloggerskan.
    Men det känns som att allt skvaller som finns om svenska hip hop artister och alla groupies o folk runt dem har kommit upp till ytan. Och därför börjar dom skriva om hur bra slasch dålig folk är i sängen. Nästa inlägg lär ju handla om folks andedräkt el dyl. Tycker helt enkelt att det är osmakligt att snacka om sånt anonymt. Med det sagt vill jag avsluta med att tala om för dig att du kommer få suga min kuk i helgen. Ha det bra så länge

    SvaraRadera
  4. My clit was bigger then his dick..
    Hahaha hur jävla sönder spräckt fitta har du? Särat benen för allt och alla i USA och i Sverige?
    Att ha en större fitta än en kuk är inget att vara stolt över hahaha

    SvaraRadera
  5. Hahaha jag vet vem hon är!

    Kul att den här bloggen kallar folk groupies och hoes höger och vänster men låter samtidigt en groupie/hoe skriva? :D

    SvaraRadera
  6. Jag uppmanar dig att avslöja hennes identitet, om dom kan hålla på och dissa folk kors och tvärs så ska de fan tåla att själva bli uthängda hahaha.
    Som man bäddddar får man ligga...

    Grym poäng du har där, kallar folk för en massa skit när dom är samma skit.

    SvaraRadera
  7. kan intyga att det stämmer
    men ändå, got to give it to him
    han 'r en schysst och rolig kille
    känns jävligt b att kommentera anonymt

    SvaraRadera
  8. e man uppfostrad av negerkukar så är det inget konstigt att tycka att allt är mindre. Haha vi borde jämföra din vita göt med svartas också??

    SvaraRadera
  9. Du verkar vara expert på negerkukar. Är det så att du uppfostrad av din styvfars negerkuk som du fick dask av dag in dag ut under din "tuffa" uppväxt och givetvis har du planer på att "tala ut" om din hemska barndom på aftonbladet, if u get famous.

    SvaraRadera
  10. Vem bryr sig om hans storl. på kuk? Han e en jävligt rolig o skön snubbe!! Disco P kicks ass, tydligen ditt oxå!

    Hoes hoes you know how that goes...

    SvaraRadera
  11. lol det låter som du bär på en riktig valrossfitta. gud skapade pablo till en god och kreativ människa, dig bakis och med mens

    SvaraRadera