19 maj, 2009

Danjah what did u do?

Been missin me? Well I have been missin myself! I had som problems with my account but now it is finally good again!!!
Here is what was suppose to be last thursdays guestblogger

"Hej och hopp! En ny gästbloggare, så se upp!
Jag skippar introduktionen och hänvisar er till min egen blogg istället bara.
http://klubbkoll.se/blogg/marikaina/
Detta är inget diss inlägg så att ni vet!
Jag har tänkt på en kille vid namnet Danjah ett tag nu. Jag fastnade för hans musik ett tag tillbaka. Hans musik är väldigt lik million stylez och jag kan tycka att det är för likt. Trots att jag uppskattar million lite mer så gillar jag Danjah trots det. När jag "hittar" en ny artist så tycker jag att det kan vara lite intressant att veta mer om om denna.

Efter jag gjort min reachers så hittade jag flera artiklar som stod om att han skulle varit inblandad i ett mord i salem för några år sedan. Är detta sant frågar jag er?!
hallå, visst förtjänar alla en andra chans om det är det han har fått genom att hans låtar släpps på radio och han dker upp och uppträder på klubbar osv. Men kom igen trots att han var ung så är det lite orättvis att han är ute och tjänar pengar(anske små summor men ändå) på något han älskar att göra och vill göra medan pojken som vars liv tog slut vid en mycket ung ålder inte har samma möjlighet.....trots att killen som dog var inblandad ett invandra fientligt gäng så ser jag ingen anledning till att man väljer att ta ens annans liv och speciellt inte en 13 årings. "

10 kommentarer:

  1. lär dig stava och kolla upp fakta innan du slänger ur dig sånna saker, det blir lite väl genomskinligt vems ärende du springer.

    13 år för det första?! och sen när var det Danjah som tog hans liv?!

    "det kan vara intressant att veta mer om denna.." bullshit, du och dina kompisar hänger för mycket på info14

    SvaraRadera
  2. Tydligen var Danjah inblandad i misshandlandet av pojken som var 17 år (!) i Salem år 2000 tror jag det var. Han misshandlades och knivhöggs av ett gäng ungdomar. Danjah har enligt uppgifter själv erkänt att han medverkade vid misshandeln men det var inte han som utförde "the final stab" eller vad man väljer att kalla det. För detta fick han 40 timmars samhällstjänst. Jag tycker det hela är irrelevant egentligen. Detta var något som hände för väldigt längesedan, det är väldigt hemskt vare sig killen som dog var nazist eller inte, och det är hemskt för hans efterlevande familj. Att uppgifterna i fråga kommer från sidan info14 kan man ju ifrågasätta då hela sidan är uppbyggd av ett gäng nötter med nazistiska åsikter, (nackdelen med yttrandefrihet...)Men det är denna information om händelsen man får fram om man googlar det...
    Summa sumarum så lever vi i ett rättssamhälle där vi anser att människor är värda och förtjänar en andra chans då tycker jag att vi ska låta Danjah få den här andra chansen och låta honom göra något bra av sitt liv!

    Pussywood tappar, inget roligt längre.... Vart är ImYourPusher??

    PeaceOutFolks!

    SvaraRadera
  3. gangsta rap made him do it, probably

    SvaraRadera
  4. bla bla bla booooring

    SvaraRadera
  5. Du o din blogg har verkligen gått för långt nu!

    SvaraRadera
  6. fan va tråkig den här bloggen blivit.. seriöst uppdatera fan...

    SvaraRadera
  7. Jag håller med tidigare kommentarer! Om du nu ska skriva ett inlägg och också ha åsikter om informationen så kanske du ska börja med att få den rätt!? Danilo har erkänt till delaktighet (/befann sig på platsen) och fått sitt straff. Du verkar inte ha koll på händelsen.

    SvaraRadera
  8. Sluta ta in gästbloggare dom förstör bloggen. Fanns ingen humor i det här.

    SvaraRadera
  9. äre ingen som reagerar på att han golade? det står det iaf. ioförsig var han själv typ 14 år så man kanske kan glömma det....

    SvaraRadera
  10. DANJHA MÖRDARE SPELAR INGEN ROLL OM MAN INTE GJORDE THE FINAL STAND TACK VAR DET HAN OCH ANDRA AV HANS VÄNNER SÅ ÄR DANIEL INTE MED OSS LÄNGRE!

    SvaraRadera