04 september, 2009

Myhiphype.blogspot.com






Nu är det T som skriver och som ni har läst kommer jag starta en egen blogg, och den startas idag faktiskt.


Ni är säkert nyfikna hur min egen blogg kommer att utformas, men eftersom jag inte vet själv så får ni gärna följa med den utveckligen.
Den bloggen här fick folk att prata, spekulera, frågesätta och ge bloggare något att skriva om... trots att bloggen inte alls är lika aktiv som tidigare så tycks det fortfarande vara bloggare som skriver om pussywood. Gänget fortsätter förhoppningsvis med sitt här och jag påbörjar mitt på http://www.myhiphype.blogspot.com/ . Mitt första inlägg handlar om Frida Malki som brukade blogga på yayo.se men det kommer dyka upp fler namn ni säkert känner igen från denna bloggen .


Var beredda på långa inlägg, för min mina åsikter går sällan att censuera eller heller kortas ner.

Mindre nonsense men lika mycket reflektioner, åsikter och tankar om den svensk hip hopen.
/Teeda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar